Translate

wtorek, 27 września 2016

Jak szybko zregenerować skórę po imprezie?

Bywa w naszym życiu tak, że wstajemy rano i wyglądamy jak milion dolców.
Bywa również tak, że wstajemy rano i... widać, że ostatni wieczór był miły, ale męczący.
Cioci urodziny, ślub kolegi, domówka u znajomej.
Mało godzin snu, zadymione pomieszczenia, nutka alkoholu...
Nasza skóra krzyczy: POMOCY, UMIERAM!


Znam dwa sposoby, aby szybko przywrócić się do stanu idealnego.
Pierwszy — iść spać (regeneracja)
Drugi — działać !


Przedstawiam produkt, który u mnie jest lekiem na całe zło.

Przypadkiem, będąc na zakupach na dziale z kosmetykami, trafiłam na maseczki z tej serii. Kupiłam dwie jedna to mezo nawilżanie druga to odżywcza maseczka — słodkie migdały i miód.
Na początek dość sceptycznie podchodziłam do tych maseczek, ponieważ producent obiecywał bardzo wiele.
Po pierwsze co mnie zachęciło to zapach. Obie maseczki pachną obłędnie. Jednak gdybym miała wybierać, która lepiej to zdecydowanie ta z nawilżająca z aloesem.


Ok, pewnie już wszyscy się domyślili, jaki jest drugi sposób na to, aby reaktywować skórę.
Podstawą jest oczyszczenie twarzy, zanim pójdziemy spać. Należy dokładnie zmyć makijaż, bardzo wskazane jest zrobienie również peelingu. Następnie rezygnujemy z kremu na noc, w zamian nakładamy maseczkę. Warto pamiętać, żeby nie przesadzić z ilością. Delikatnie wklepujemy w twarz cienką warstwę. W przypadku maski z migdałami i miodem mogłam poszaleć i nałożyć większą ilość produktu.  Mezo nawilżanie jednak wymaga mniejszej ilości nałożonego kosmetyku. W innym przypadku może się nam rolować bądź mieć problem ze wchłonięciem.
Obie maseczki kupiłam w markecie i chyba są dostępne wszędzie, gdzie jest tylko dział z pielęgnacją skóry. Cena zawrotna — około 1,50 zł za sztukę.

Jeżeli chodzi o działanie, to po aplikacji, oprócz zapachu nie czuć nic. Brak fanfarów czy oklasków na stojąco. Jednak rano widać wyraźną poprawę. Cera jest nawilżona, promienna. Koloryt jest wyrównany. Dodatkowo niedoskonałości są mniej widoczne.

Za tak niewielkie pieniądze możemy rano cieszyć się świeżą i promienną cerą!
Polecam również zabranie ze sobą wody z cytryną, jeśli wychodzicie z domu :)


Ocena : 10/10.

0 komentarze:

Prześlij komentarz