Translate

wtorek, 27 września 2016

BB Cream Skin Dream SPF 30, Oriflame (Wielofunkcyjny krem BB)

Każda kobieta ma jakieś tam problemy z cerą. Jedne chcą to ukryć, inne akceptują. Chyba nie ma kobiet, które posiadają nieskazitelnie gładką cerę, idealny koloryt. Brwi mają naturalnie ciemnie o idealnym kształcie. Rzęsy, które śmiało mogą konkurować z tymi sztucznymi. Oczywiście naturalne piękno jest obecnie w cenie. Jednak cóż... bywa czasami tak, że już to bycie idealną chce się podrasować. Tak. Każda jest idealna. Każda na swój pięknie nieidealny sposób. 
Tym razem piszę recenzję produktu, który ma w  nam troszeczkę pomóc w byciu pięknymi. Tak dokładnie! Jeszcze bardziej. Przecież jesteś piękna!
Jakiś czas temu na półce mojej mamy ujrzałam krem BB. Przypadkowo trafił w moje ręce i przypadkowo go użyłam. Potem pozostało mi prosić moją mamę o odstąpienie mi go. Dobrze się domyślacie. Już go mam.

KREM BB???

Krem BB ma na celu połączenie dwóch produktów — kremu na dzień oraz podkładu.
Tu zaczynają się schody, ponieważ moja buzia wymaga dużego nawilżenia. Nie wyobrażam sobie więc zastąpieniem tak ważnego składnika mojej pielęgnacji czymś, co ma między innymi pielęgnować moją skórę. Dlatego też wolę najpierw nałożyć krem na dzień, pozwolić mu się dobrze wchłonąć. Dopiero wtedy mogę przechodzić do kolejnego kroku, jakim jest ujednolicenie kolorytu. Moja cera nie jest na co dzień problemowa dlatego często od kremu polecanego na dzień przechodzę od razu do makijażu oka. Jednak czasami chcę wyglądać lepiej. Podkłady nie są produktem, za którym bym przepadała. Bardziej przemawiają do mnie konsystencje lekkie, mniej kryjące — tutaj idealne są kremy BB.

Czego wymagam od kremu BB??

Nawilżenia, lekkiego krycia i ochrony przed słońcem. Koniec kropka. Więcej wymagań nie mam. Cóż, chyba nie jestem za bardzo wymagająca.
Ok, przejdę w końcu po przydługim wstępie do opisu produktu.

Cena: około 30 zł
Dostępność: sklepy internetowe
Pojemność: 30 ml
Zapach:  charakterystyczny dla podkładu, po nałożeniu szybko znika
Słów kilka od wilka.
Chyba najprostszym udokumentowaniem będzie pokazanie jak to wygląda na buzi.

















Moim zdaniem krem BB świetnie ujednolica koloryt. Maskuje drobne niedoskonałości. Dla mnie krycie jest wystarczające, ba nawet śmiem twierdzić, że jest dużo lepsze od innych kremów BB, które testowałam. Cera wydaje się bardziej promienna i wygładzona.Dodatkową zaletą jest to, że produkt posiada SPF 30.
Czy znalazłam jakieś minusy produktu? Gdybym, była bardzo czepliwa, to mogłabym wymagać innego opakowania. Jednak tylko ze względów praktycznych. Przezroczyste szklane opakowanie z pompką lepiej sprawdza się w wielu przypadkach. Sam kosmetyk jednak to absolutny ulubieniec!


Ocena: 10/10

1 komentarz: