Translate

środa, 6 stycznia 2016

Allerco, żel myjący do skóry ze skłonnościami do podrażnień i alergii, 200 ml

Po ostatnich mocnych miesiącach pracy mój organizm sam domaga się wolnego co skutkuje : PRZEZIĘBIENIEM.
Z racji tego przychodzę z postem po długim,długim czasie milczenia :)
Problem z jakim sie borykam od dawna to sucha i skłonna do podrażnień skóra. Po wielu wizytach u dermatologa i wykluczeniu wszelkich chorób i innych przypadłości okazało się, iż tak jest i będzie. Moja skóra nie lubi chemii. Metodą prób i błędów ( i masą pieniędzy wydanych na specyfiki) przetestowałam  wiele kosmetyków. Z całej gromadki wybrałam jeden. Nie jest to na pewno kosmetyk, który zmienił moje życie. Jednak jest to kosmetyk od, którego wiele oczekiwałam aczkolwiek...

Cena:  około 20 zł
Dostępność: apteki, apteki internetowe
Opakowanie : klasyczna tuba
Pojemność:  200 ml
Zapach: brak
Wydajność:  bardzo wydajny
Dozowanie i aplikacja:  klasyczna - jak przystało na żel myjący z wiadomych przyczyn się nim po prostu trzeba umyć :)


SkładAqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauryl Glucoside,  Cocamide DEA, PEG-7 Glyceryl Cocoate, DMDM Hyndatoin, Methylparaben, Phenoxyethanol, Propylparaben, Lactic Acid, Methyl Niacinamide Chloride, Sodium Chlorride

Analiza składu: woda, sól sodowa (usuwa zanieczyszczenia - myje),poliglukozyd laurylowy (substancja myjąca, działanie łagodzące) ,hydroksyetyl (substancja renatłuszczająca), olej kokosowy (substancja renatłuszczająca mająca za zadanie odbudować barierę lipidową skóry), DMDM Hyndatoin (substancja konserwująca), metyloparaben (sub. konserwująca), fenyloksyetanol (sub. konserwująca), propyloparaben (sub. konserwująca), kwas mlekowy (sub. nawilżająca, najprawdopodobniej ma działanie w tym przypadku zmiękczające) , Methyl Niacinamide Chloride (czynnik aktywny? - coś wyszukiwarka nie wiele o tym składniku mówi mi :( ), chlorek sodu (właściwości zagęszczające)

Słów kilka od wilka: Produkt kupiony w aptece..cóż miałam wielkie wymagania, które jakoś nie dane mi było mieć zaspokojone. Moja skóra jest wymagająca. Wymagania od Pani dermatolog są takie żebym myła osobno włosy, a osobno ciało. Staram się z całych sił to stosować jednak są przypadki takie, że nie mam czasu tego robić. Dlatego sama jestem sobie winna swoim przypadłościom.Jako, że jest to żel dedykowany dla skóry skłonnej  do alergii sądziłam, że przyniesie ulgę. No cóż widocznie trzeba szukać dalej.

Ocena: 3/10
           





0 komentarze:

Prześlij komentarz