Translate

sobota, 12 września 2015

Alterra, krem pod oczy Winogrona BIO i Biała Herbata BIO



Jestem osobą, która swoje pierwsze zmarszczki dostrzegła dość szybko bo jakieś 2 lata temu. Jest to uwarunkowane genetycznie jak i różnymi czynnikami zewnętrznymi. Wiadomo im wcześniej zacznie się walkę, tym delikatniejsze będą skutki. Często w swojej codziennej pielęgnacji zapominamy o tym, że w niektórych miejscach na naszej twarzy skóra potrzebuje innej pielęgnacji z racji tego,że  jest ona w tych miejscach po prostu cieńsza. Właśnie okolice oczu potrzebują specjalnego traktowania. Dziś recenzja kremu pod oczy.


Cena - 8,99 zł

Dostępność - krem jest dostępny w wielu drogeriach, jak i na stronach internetowych sklepów czy aptek

Opakowanie - plastikowa tubka

Pojemność -15 ml

Zapach - brak zapachu

Wydajność - bardzo dobra

Dozowanie - bezpośrednie z tubki za pomocą aplikatora


Skład :
Aqua, Alcohol*, Glycerin, Olea Europaea Fruit Oil*, Helianthus Annuus Hybrid Oil*, Sodium Lactate, Glycine Soja
Oil*, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Tricaprylin, Vitis Vinifera Seed Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract*, Vitis Vinifera Fruit Extract*, Xanthan Gum, Saccharide Isomerate, Potassium Cetyl Phosphate, Hydrogenated Palm Glycerides, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Hydrogenated Lecithin, Butyrospermum Parkii Butter, Brassica Campestris Sterols, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Limonene*, Citral**, Linalool**, Geraniol**, Citronellol**, Eugenol**. *z rolnictwa ekologicznego (dotyczy ingredients). **składniki naturalnych olejków eterycznych (dotyczy ingredients).

Analiza składu:
- tłuszcz roślinny wytwarzany z owoców afrykańskiego drzewa zwanego jako Masłosz Parka
- olej z nasion słonecznika
- sól sodowa kwasu mlekowego której zadaniem jest zmiękczyć naskórek

- olej sojowy - poprawia stan bariery naskórkowej

- olej z pestek winogron - działanie nawilżające

- olej z zielonej herbaty - zwalcza wolne rodniki , działa przeciwstarzeniowo
- wyciąg z owoców winogrona - jego zadaniem jest chronienie skóry przed działaniem czynników szkodliwych zewnętrznych typu dym tytoniowy lub promieniowaniem UV

To najważniejsze elementy tego składu reszta to składniki nawilżające bądź zatrzymujące wodę w skórze. Skład jak na kosmetyk za nie całe 10 zł..POWALAJĄCY


Słów kilka od wilka: Alterra dała nie zły popis przy tworzeniu tego kosmetyku, skład jest mega i co najważniejsze działanie też daje pożądane efekty. Już przy pierwszym zastosowaniu kosmetyku poczułam ulgę. Skóra z dnia na dzień wydawała się bardziej jędrna i elastyczna. Na dodatek nawilżenie w tej partii twarzy wydaje mi się być , w końcu, na dobrym poziomie. Stosuję ten krem od trzech miesięcy, dwa razy dziennie. Zużycie jest nie wielkie, a efekty coraz bardziej mi się podobają. Kolejne co zauważyłam to to, że po miesiącu stosowania produktu, skóra jest rozjaśniona. Obecnie jest to numer 1 w kosmetykach pielęgnujących okolice oczu.


Ocena : 9/10

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie sięgnę po ten krem, tym bardziej, że bardzo lubię produkty Alterra za ich skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze rok temu aż tak bardzo nie zwracałam uwagi na składy jednak teraz jest to priorytet:)

      Usuń
  2. Ja tam nie walczę ;) Nie panikuje, ciało swoim rytmem idzie, przecież kiedyś i tak to nas nie ominie. Chcę starzeć się mądrze, żyję zdrowo i aktywnie, nie przejmuje mnie siwy włos, ani zmiany na skórze. To nie dla mnie. Używam tylko zwyczajnej nivejki albo dove, to wszystko, minimalizm w kosmetykach to chyba najlepsza kuracja dla cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby moja skóra dobrze na to reagowała ( na minimalizm ) to z chęcią bym się ku temu skłoniła. Jednak już jak od narodzin, moja mama walczyła z moją suchą skórą. Problemem jest nawet zła woda.. gdyby nie kosmetyki, które moją skórę pielęgnują, swędzenie by mnie wykończyło, a łuszczenie szpeciło na co dzień. Jednak skłaniam się ku jak najbardziej naturalnym kosmetykom :)

      Usuń
    2. Ja też źle reaguje na zmiany, np woda, klimat, pożywienie. Od kiedy mieszkam w innym kraju, moja gładka cera zamieniła się w pobojowisko. Już pół roku tu jetem i dokładnie tyle trwa zła sytuacja na moim czole konkretnie.
      Z tego co wyczytałam, można mieć alergie nawet na zmianę środowiska stałego przebywania, a na to, poza powrotem do domu, lekarstwa nie ma.

      Usuń
  3. To kolejna pozytywna opinia jaką czytam o tym kremiku. Zapiszę go sobie i poszukam w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń