Translate

niedziela, 20 września 2015

Alterra, Hydro Nachtcreme Bio - Traube & Bio - Weisser Tee (Krem nawilżający z winogronem i białą herbatą na noc)




Cena:8,49 zł

Dostępność: ogólnodostępne

Opakowanie: plastikowa tubka

Pojemność: 50 ml

Zapach: na początku nie potrafiłam określić co to za zapach.. Jednak już wiem PIEPRZ!

Wydajność: średnia

Dozowanie: prosto z tubki


Sklad: Aqua, Glycine Soja Oil*, Glycerin, Alcohol*, Helianthus Anuus Hybrid Oil*, Olea Europaea Fruit Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Sodium Lactate, Potassium Cetyl Phosphate, Vitis Vinifera Seed Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract*, Vitis Vinifera Fruit Extract*, Xanthan Gum, Saccharide Isomerate, Hydrogenated Palm Glycerides, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Brassica Campestris Sterols, Hydrogenated Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Citral**, Limonene**, Eugenol**, Linalool**, Geraniol**. *Z Rolnictwa Ekologicznego, **Składniki Naturalnych Olejków Eterycznych.


Analiza składu: Substancje, które ograniczają parowanie wody ze skóry oraz dużo  składników, których zadaniem jest spowolnienie procesów starzenia. Jak zwykle skład świetny...ale coś jest  w tym składzie, co mi nie służy.,


Słów kilka od wilka: dość ciężki i zapychający krem... i popsuł mi skórę okropnie. Jestem pewna, że on! Skąd? Ponieważ odstawiłam go na jakiś czas i wszystko zaczęło się goić. Po dwóch tygodniach ( odstawienie) stwierdziłam, że dam mu drugą szansę. Powtórka z rozrywki. Z racji tego, że produkt był tani... nie ubolewam aż tak bardzo. Jednak regeneracja mojej buźki zajmie mi sporo czasu. W ogólnej ocenie dostanie punkty tylko za ładne opakowanie i dobry skład. Na tym się kończy..a szkoda, bo ostatnio moja pielęgnacja przeszła metamorfozę w kierunku jak najbardziej naturalnych produktów. Jednak krem na noc nadal w stanie : POSZUKIWANY. Mogłabym wiele tu jeszcze napisać na temat tego produktu jednak ogólnie wiadomo, że każda skóra pewną indywidualnością się cechuje. Nie  ma co, od razu zniechęcać do zakupu. U mnie to bubel i masakrator.

Ocena: 2/10

0 komentarze:

Prześlij komentarz