Translate

niedziela, 30 sierpnia 2015

Przerwa techniczna - czyli ZARAZ WRACAM


Dawno dawno temu.. Padło mi wszystko co dawało dostęp do Internetu.
Po wielu walkach przypłaconych krwią, bólem i innymi radosnymi akcjami pt. "REKLAMACJA"".. udało się  i o to jestem. Garść recenzji, opisów i ciekawostek czeka w kolejce do zrealizowania.
Oczywiście wiele się pozmieniało.. zmieni się również wygląd bloga. Jak zmiany mają zachodzić to na każdej płaszczyźnie prawda?

Odpoczywając w tą jakże leniwą i ciepłą niedzielę ładuję baterie na cały tydzień :)


3 komentarze:

  1. Fajnie, że jesteś z nami :) czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany są dobre, ja też mam w kolejce mnóstwo zaplanowanych postów, traveling wakacyjny już zakończony, zostały zdjęcia i wspomnienia do opisania.
    Czekam na relacje :) Fajnie się Ciebie czyta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ɡłębokim wrażeniem! Dziękuję za wpis!



    My webpage - www.eioba.pl

    OdpowiedzUsuń